Jul i Villa Furulund
4:00 PM16:00

Jul i Villa Furulund

Det nærmer seg juletid og tradisjonen tro inviterer vi våre medlemmer til Jul i Villa Furulund! Så hold av torsdag 13. desember kl 16.00-19.00 for rømmegrøt, spekemat og gang rundt juletreet.

Barn, kjærester og ektefeller er hjertelig velkomne.

For å få en liten oversikt over hvor mye mat vi skal lage er det fint at dere gir oss beskjed om dere kommer innen 11. desember til nbf@skulptur.no eller 22 37 77 80.

ÅPNING: BARE MENNESKET LAGER RETTE LINJER
7:00 PM19:00

ÅPNING: BARE MENNESKET LAGER RETTE LINJER

Velkommen til åpning av gruppeutstillingen Bare mennesket lager rette linjer fredag 23. november kl 19.00

24.11.2018 – 13.01.2019
Kurator: Silja Leifsdottir

12:00 PM12:00

Barneworkshop!

Nå er det bare en uke igjen av utstillingen til Aurora Sander! Vi avslutter utstillingsperioden med en barneworkshop der objektene som Aurora Sander bruker i utstillingen er i fokus. Borrelås, tape, kontaktpapir og skumgummi ligger klart og barna inviteres til å produsere nye gjenstander som de selv kan plassere inn i utstillingen.

12:00 PM12:00