Dive

Bronse og drivved fra Flø

Ca. 15 x 15

GUNNHILD TORGERSEN (f. 1985) har en master fra Malmö Konsthögskola (2011) og bor og arbeider i Oslo. Viktige prosjekt og utstillinger de siste åra har vært blant annet serien Dive vist ved Vermillion Sands, København (2020), Crowd, Noplace, Oslo (2018), Entré Nous, Møre og Romsdal Kunstsenter, Molde (2018), seriene Bows og Turners vist på blant annet Kunstnerforbundet, Oslo (2017) og Verdens Ende Kunstforening, Tjøme (2016), A shift within a limted physical space, Akershus Kunstsenter, Lillestrøm (2015), samt en rekke gruppeutstillinger. Hun har også tidligere samarbeidet med Karen Gimle i blant annet utstillingen Stone Cold på Tag Team, Bergen (2013) og gjennom arrangeringen av AiR oppholdet og utstillingen Island Fever på Tjøme (2015).