In Spe 7

kr 5 000,00

Tre
12 x 17,5 x 10 cm

WENCHE GULBRANSEN (f. 1947) er en norsk grafiker og billedhugger. Gulbransen har sin utdanning fra Statens håndverks- og kunstindustriskole i Oslo (1967–1970), Arkitekturhøyskolen i Oslo (1985–1986), Kunstakademiet i Budapest (1970–1975), Kunstakademiet i Wien (1970) og Kunsthøyskolen i Oslo (2012–2013). Gulbransens arbeider er vist i flere separat og gruppeutstillinger, blant andre på Kunsthall Trondheim, Tegnerforbundet, Bærum Kunsthall, Akershus Kunstsenter, Kunstnerforbundet og Museet for Samtidskunst. I tillegg har Gulbransen gjort flere utsmykninger i Norge, blant annet ved Teglverket skole, Son Kirke, Høyskolesenteret i Bodø, Skien Handelstorv, Aker brygge, og Rykkinn. Hun er representert i samlingene til Trondheim Kunstmuseum, Oslo Kommunes kunstsamlinger, Petöfi Irodalmi Múzeum i Budapest, Nasjonalmuseet for kunst i Oslo, Sammlung Giebe, Dresden, Stortingets kunstsamling, Universitetet i Oslo og Nord-Trøndelag Fylkesgalleri.

I tillegg til prisen kommer 5% lovfestet avgift til BKH (Bildende Kunstneres Hjelpefond). Kjøpet er bindende.

Hvis du ønsker å betale med faktura, send en e-post til Linda Olsen med kontaktinformasjon: linda.olsen@skulptur.no

Legg til i handlevogn