Studio Carl Berner

Som ledd i vår dokumentasjonsserie på Carl Berner t-banestasjon presenterer Skulpturarena öst her 8 utvalgte kunstnere som holder til i Carl Berner-området:
Runa Sandnes, Gisle Harr, HC Gilje, Camilla Dahl, Jannicke LIe, Sara Christensen, Sigbjørn Dyrøy og True Solvang Vevatne.

Mange av utstillingene vi viser på Carl Berner t-banestasjon er stedsspesifikke eller har en eller annen relasjon til området. Dette gjelder både dokumentasjonsmontrene og prosjektrommet.
Vi ønsker her å gi deg som betrakter et lite, men spennende innblikk i hva som skapes bak de mange atelierdører på Carl Berner. Området er et av de få sentrale strøkene i Oslo hvor det fortsatt finnes mange atelierfellesskap og hvor det daglig skapes og utvikles fantastiske kunstprosjekter og kunstverk.
Hvis du ønsker å vite mer om kunstnerene, ta gjerne kontakt med oss eller sjekk ut vår lenkeliste til kunstnerne her på vår webside.
Åpningstider: som t-banen